مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 14:302021-01-20حوادث

فارس من| دیه حادثه دیدگان سیل شیراز بر اساس نرخ روز پرداخت می شود


پیرو ثبت سوال مخاطبین سامانه « فارس من » در خصوص عدم پرداخت دیه جان باختگان سیل شیراز، رییس کل دادگستری استان فارس گفت: پرداخت نهایی دیه جان باختگان و آسیب دیدگان حادثه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سوژه ای با عنوان عدم پرداخت دیه جانباختگان سیل شیراز بعداز گذشت هفت ماه! در سامانه فارس من خبرگزاری فارس ثبت شده که در توضیحات آن آمده است: در سیل شیراز که در فرودین 1398 اتفاق افتاد، 23 نفر جان باختند و در حال حاضر هفت ماه از این حادثه تلخ می گذرد.

چرا تا کنون دیه جان باختگان که می بایست از بیت المال پرداخت شود، به خانواده آنها پرداخت نشده است؟ پیرو ثبت سوال مخاطبین سامانه فارس من در خصوص عدم پرداخت دیه جان باختگان سیل شیراز، رییس کل دادگستری استان فارس گفت: پرداخت نهایی دیه جان باختگان و آسیب دیدگان حادثه، مستلزم صدور رأی نهایی است.

حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی افزود: این پرونده همچنان در جریان رسیدگی است و آنچه باعث اطاله صدور رأی نهایی پرونده شده است، اعتراضات متعدد به نظرات کارشناسی و ضرورت دقت نظر قضات در رسیدگی همچنین حجم بالای پرونده مذکور است.

وی با بیان اینکه وجوه پرداخت شده از ناحیه شهرداری به صورت علی الحساب و فقط به منظور ترمیم بخشی از آسیب ها و خسارات وارده به شکات پرونده می باشد، افزود: پس از قطعیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| دیه حادثه دیدگان سیل شیراز بر اساس نرخ روز پرداخت می شود

فارس من| دیه حادثه دیدگان سیل شیراز بر اساس نرخ روز پرداخت می شود